„Olvass esti mesét a gyermekednek, töltsd vele együtt tartalmasan az időt!” címmel indítja 2011-es kampányát a pozitív társadalmi változások eléréséért életre hívott Médiaunió. A társadalmi célú kampány kreatív tervezésére és lebonyolítására idén is tendert hirdetett az Alapítvány, amelynek elnöksége és szakmai zsűrije a beérkezett pályázatok közül a Carnation munkáját ítélte legjobbnak.

Az integrált kommunikációs kampányt térítésmentesen vállaló ügynökség már korábban is dolgozott a Médiaunió kampányaiban, ők készítették a www.nincsde.hu és a www.keruljkozelebb.hu site-ot, illetve online kommunikációval segítették a nyertes ATL ügynökségek munkáit. 2011-ben azonban az ATL-feladatok ellátását is rájuk bízza a Médiaunió.

A Médiaunió Alapítvány elnöksége két körben, a shortlist-et követően értékelte az ügynökségi pályázatokat. Pályázatában a Carnation erős kommunikációs stratégiájával bizonyult az idei legjobbnak.

A médiatervezési feladatokat 2010 után az idei évben is a Berg Média vállalta társadalmi munkában.

A Médiaunió reklámszakmai zsűrit állított fel a beérkezett pályaművek elbírálására. Geszti Péter, Gerendai Károly és Fischer András a Médiaunió Elnökségi tagjai, valamint Gellért Emese (Memo Communications) és Kaszás György (UpGrade Communications) felkért szakértő bírálta el a beérkezett jeligés pályázatokat.

A Médiaunió Elnöksége köszönetét fejezi ki a pályázó ügynökségeknek, hogy elindultak a megmérettetésen, a média-, és ügynökségi valamint gyártói összefogással megvalósuló társadalmi célú kampány integrált kommunikációs megoldásokra kiírt tenderén.